Wednesday 26 December 2012

2013?!

2013 is coming soon~ 
And aku pun dah 15 tahun and aku kene ambil PMR -______-
Aku pun dah makin dewasa, so perangai budak budak kene buang jauh jauh! Hope nanti dah buka sekolah aku dah tak main main. Dah tak buat bising. Dah tak menjerit mcm budak budak dekat sekolah. Dah tak buat jahat. Dah tak ponteng. Haha. Aku ni jahat rupa-rupanya -.- ish! Kena insaf ni.
Nanti first day sekolah mesti ada PERHIMPUNAN, PELANTIKAN KK&PKK,. Ish, hope ah aku tak jadi ketua kelas dah. Habis jahanam kelas tu nanti kang. Hmm. Bearapa tahun dah aku pegang jawatan tu. Banyak dah pengalaman aku -.- dah MUAK aku jadi ketua kelas ni. Dapat kelas budak mcm
-_________________- Sabar jelah kan. Hahaha. Hope 2013 ni aku dah tak buat perangai dah dekat sekolah. Cukup ah 2011 dengan 2012 aku buat perangai. 2 tahun kene WANTED! Gila kau. 2 tahun tu. Habis semua warga SMKC tu kenal aku. Hahahaa. Bapak malunya -________- and and hope ah nati time PMR aku tak kecewe kan semua orang :') Hehe. Pray for me guys! Lepas habis PMR nak gi holiday dengan JUE! Hahaha. And then, lepas dapat result PMR, kalau result cemerlang. Nak tukar sekolah \=D/ Hahaha. Tapi asal malam ni aku tibe cakap pasal 2013 and PMR ni? Hahaha. Hm hmm. K, tahun depan dah tak boleh main main. Hmmm tak best nya :'( Ish! Tak boleh pikir gitu! Aku kene belajar leklok. K BELAJAR ELOK ELOK! hmmmmmmmm -_____________- 

I'M PMR CANDIDATES FOR 2013 ♥

No comments:

Post a Comment