Monday 17 December 2012

Juliani Syahila and Juaini Syahirah

Assalamualaikum, Hye, Hallo. Jumpa lagi. Haha lol suka hati lah, Blog saya :p . EhEh, saya nak cerita pasal budak dua orang ni. Hehehe, Adik beradik lah katakan :p diaorang kan baik sangat sangat dengan saya. Family diaorang pun baik dengan saya. Hehee. Hmm haritu kaki terseliuh, saya tidur rumah dia. Pastu mak diaorang tolong rawatkan. Wuu, bestnyaa. Hahaha. Pfft -.- lari tajuk dah agak nya ni. HAHAHA. Tak tak, jue dengan jojo ni baik sangat dengan saya. Kalau lepak kan mmg best lah. Best sangat sangat haa. Dulu dulu masa belum kenal jojo kan tengok dia mcm " Eee, sombong nya dia ni " Hahaha. somehing like that lah. haha. Tapi bila dah rapat mcm ni. Wooo, Gempak gila. Lawak bertemu dengan Gila dan Koya. Haa centu lah kitaorang. Time pergi holiday tu duduk dalam bilik, Ya Allah, mmg best ahh. Dengan jojo buat lawaknya kan. Hahaha. Best sangat sangat. Tapi sekarang ni, jarang dah jumpa dia hoo. Sbb takde transport nak pergi rumah dia. Kesian saya. HAHAHA. Bila dengar jojo bercerita, Haa habis lah sampai esok pun tak habis gamoknya. HAHAHA. Bila dengar jojo gelak. Hmm k rasa nak menangis terguling guling pun ada tau! Hahaha. Jojo mmg is the best -_- HAHAHAHAHA. Tapi bila lepak dengan jue laginya. Semua dia nak tegur haa. Bila skype dengan jue kan dua dua diam. Malu lah katakan. HAHA. Bila saya nyanyi mula ah jue tweet dia cakap " Suara shiera sumbang malam ni " Bahabi + Bahangang. HAHAHA. Tapi mmg gempak lah lepak dengan diaorang sumpah pun. Eh jap! Saya nak tunjuk gambar diaorang xD 


nilah jue and jojo. Hahaha. Comel nya diaorang. Hahaha. Tapi saya lagi comel dari diaorang :p KBYEE :*

No comments:

Post a Comment