Wednesday 12 December 2012

My New Life.

Assalamualaikum. Hye. Holla. Hee, lama dah tak buka blog ni. Dah tak cara dah dekat blog senanya. Tapi terasa rindu nak update blog ni. Haha. Habis semua post-post lama aku buang. Dah taknak baca dah pun. Buat aku sakit hati, sedih semua ada lah. K bapak lama nya aku tak mencara ke blog ni. Habis berhabuk ha. And now semua aku dah tukar. Background semua dah cantik. Wuu wuu xD. And my new life is begin.
Sekarang ni dah " Single " woo. Haha. Pfft -__- rindu nak couple tapi ho ahh. Haha. Kesian nya :/
Lepas break dengan Ajrul, aku terus rapat dengan Sheikh. Pastu dia tolong kenal kan aku dengan Ajie. K, Ajie tu bapak handsome nya. Haha. Tapi tak sampai sebulan, tak sampai seminggu pun couple haa. 4 hari je. Hahaha. Sebab dia ckp .............. K ada lah. Hoo, takkan nak bagitahu pulak kan? :p
Lepas break dengan Ajie, aku couple dengan Iskandar. Ajie yg tolong carikan. K baik kan Ajie tu? Hewhew. tapi tak lama pun dengan Iskandar tu. Tak sampai seminggu haa. Sbb ........ Adalah. Hahah.
Then sekarang? Single lah. Hahaha. Hm. Mujur ada Jue yg selalu dengan aku. Wuu. Sayang dia :') Tapi kadang kadang bila tengok orang sweet sweet, hmm JEALOUS wehh. Sabar jelah. Nanti adalah lah kan . Jodoh tak kemana. Ke guana? Hahahah. Dah ahh. banyak sangat aku merepek nya haa. K suka hati lah. Blog aku. Wuu. K bye :*

No comments:

Post a Comment