Tuesday 25 December 2012

WAI AND NUQ ♥


Assalamualaikum semua! Tahu tak siapa tu? Mesti ah taktahu kan sbb saya tak cakap lagi nama dia siapa. Hahaha. Nama dia WARDAH AMANI IZZATI. Saya paggil dia TARING! Nak tahu tak kenapa saya panggil dia taring? Haha, sebab dia ada gigi taring and dia pernah gigit saya. Bapak sakitnya woi! Kurang ajar gila -____- Dia ni comel *muntah hijau hitam merah biru kuning kelabu* Hahaha. Muka dia mcm kucing tau! Hoo. Kucing ah sangat. Dia nie bapak kuatnya makan! Tapi ho ahh. Badan kurus gitu jugok! Haha. Kesian dia sbb ................... Hm takda apa ah. Mana boleh cerita kat sini. Nanti orang tahu. Hope dia kuat dengan semua ni :') Saya kan setiap malam whatsapp dengan dia. Hahaha, and kita orang pun dah mcm LESBIAN :O k tak tak tak! Saja je cakap gitu senanya, mana ada kitaorang lesbian. Hahahaha. K stop lah cerita pasal dia ni. Nanti nanti kita cerita pasal dia ni lagi okay :*


Korang! Kenal tak budak ni siapa? Haa, saya pun tak kenal senanya dia ni. Budak terencat mana entah. Dah ah gemuk, pendek pulak tu. Hahaha! Watlek adik, gurau je! Owohhh. Haha, dia ni Nur Uzzma Qamarieena. Saya panggil dia GENDUT! Sbb dia ni gemuk + pendek. Hahaha. Dia ni takda ah kuat makan mana. Tapi ho ahh bakpe lah dia gemuk! xD Woo jahatnya aku -.- Hahaha. Dia.... diaa.... dia senanya adik angkat saya. Tapi saya tak ngaku sebab dia gemuk + pendek + terencat + gila + sewel (y) GURAU! Hahaha. Mampos aku kalau dia baca -.- Hahaha. Dia ni comel kan? *muntah kuning merah hijau coklat oren kelabu* . Comel lah sangat -_________- Hahaha. Tapi dia ni pemalu ah kalau jumpa. KOYA! Kalau jumpa je mesti dia diam -.- Apa yg malu sangatkan aku pun taktahu lah. Tapi bila tweet, bbm? Owohhhhh! Bapok banyok cakap nya T.T Hmm hmm, tapi tapi tapi tapi Akak sayang Adik -_________-
Hahaha. Dah ah cerita pasal dia. Nanti habis seuma mende aku mencarot. Eeeyucks! Hahaha. Bye :*

No comments:

Post a Comment