Monday 7 January 2013

3 Efektif ~

Assalamualaikum! Hehe. Eh, harini kan dah 4 hari dah aku sekolah. Macam tak percaya je. Hm cepat masa berlalu :) Btw aku kelas ke-5 and kelas tu ada 2 orang member je. Haha tu pun nabihah dengan neesa. Apa apa kitaorang buat sesama. Sebab dalam kelas tu kitaorang tak berapa rapat dengan diaorang just senyum senyum je. Hehe. Time belajar dalam kelas tu bapak diam nya. K best tau belajar mcm tu walaupun tak ramai kawan. Tapi alhamdulillah Cikgu Amira mengajar aku Sains! Hahaha. Form 1 haritu dia jadi guru kelas and now dia jadi cikgu Sains aku. Hm cikgu mira banyak bagi kata semangat dekat aku, nabihah dengan neesa. Oh cikgu i love you! :* Hahaha. Kitaorang dari form 1 lagi kacip woo (y) cigu mira bapak baik. Sporting pulak tu. Hehe. Tapi rindu kelas 1D dengan 2D :'( sekarang sesat 3E. Hm Sokay tahun ni Pmr. Kene belajar elok elok. Haha. Tapi bila naik form 3 ni rasa semangat nak belajar weh. Serious cakap. Sebab time form 1&2 tak pernah pun dapat kelas yang diam mcm tu. Memang best ah kelas tu. Hahaa. Tapi hmmm. Rindu nya tahun tahun lepas :'( rindu nak ponteng sesama. Kene marah sesama. Kene bebel sesama. Hm. Sumpah rindu. Whatever it is, I still love my Class :*  Forever 1&2 DEDIKASI! :*

No comments:

Post a Comment